HTML

Apám

Ebben a blogban édesapám, Vitéz Gyula György életével, pályafutásával és emlékeivel foglalkozom. Gyermek- és ifjúkora épp annyira tanulságos és fordulatos, mint felnőtt éveinek alakulása. Írásaimat ajánlom gyermekeimnek, s barátaimnak, és azoknak, akik szerették, tisztelték, és még emlékeznek rá.

Friss topikok

  • samuanyu: szia apu!a bori név minden verzioja foglalt volt:) tetszik a blogod, egy csomo mindent nem tudtam ... (2011.02.28. 22:35) Testvérei
  • vgyula: Apám feljegyzése. Egyik nótás füzetének közepén találtam rá. Valószínűleg az ötvenes évek előtti m... (2011.02.01. 15:32) A háborúban (1939-1942)

Linkblog

Fiatalon

2011.01.31. 14:41 :: vgyula

Édesapám 1916. júliusában született. Egészen pontosan ő sem tudta melyik napon, az biztos, hogy Anna nap környékén. Születési anyakönyvi bejegyzésében sem egyértelmű a 27-i nap. Mikor erről mesélt, nem felejtette el megjegyezni:

-Mama kapálni volt, onnan, azaz a kukoricásból kísérték haza. Ahogyan Petőfi János Vitéze, én is kukorica közt születtem.- s már dúdolta is egy-két fröccs, s jó társaság esetén:

-Kukorica közt születtem, ott szedtek fel engem...

Annus nénje nevelte aztán. A tizenkét testvérből ő volt a legidősebb, apám a legfiatalabb, ahogyan mondta:

-A fenékfészek.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://idvitezgyula.blog.hu/api/trackback/id/tr62627916

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Levendel Júlia - BEFORDULT A KONYHÁBA 2011.02.03. 12:48:36

Ország Lili | TükröződésELKÉPZELEM, HOGY ELKÉPZELINem feltétlenül a húsz esztendős Petőfi. Először is az ő helyzetdala egyes szám első személyben szól, befordúltam – írja, így, hosszú "ú"-val (mintha csak a második sor Rágyujtottam szav...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása